אז למה באמת צריך אתר? יש סיבות רבות ליתרון אתר לעסק, אני אשתדל להציג כמה יתרונות חזקים.
1. כלי חזק ויציב לשיווק
הרבה פעמים אני שומעת מבעלי עסקים שטוענים: אני מציג את עצמי דרך פלטפורמת האינסטגרם או הפייסבוק,
אז נכון זה חשוב וצריך לעשות את זה, אבל חשוב לזכור שפלטפורמות אלה לא מספיק יציבות, אין לנו איך לדעת האם עוד שנה או 5 שנים עדיין יהיה את הפלטפורמות האלה כי זה דברים שמשתנים, אין לנו איך לדעת האם הצופים שלנו ימשיכו עם הפלטפורמה שאיתה אנו משווקים או יעברו לפלטפורמה שונה… כמו ששמעתי מהרבה בעלי עסקים שהיו משווקים דרך הפייסבוק וכשנכנס האינסטגרם לתאוצה הם הרגישו אבודים…
אז לא, זה לא שאני אומרת לא לשווק ברשתות, ההפך זה חשוב ביותר לצורך השיווק של העסק, זה פלטפורמות שהשיווק דרכם חזק ביותר ועובד,
אבל חשוב שיהיה לכם כלי יציב, לא משתנה שאיתו אתם יודעים שתמיד תוכלו לשווק.
2. הלקוח מצפה שיהיה לכם אתר
חשוב לדעת שלפני שלקוח פונה אליכם לקראת עסקה מסויימת הוא עושה הרבה עבודת שטח לפני, הוא בודק בגוגל,
בודק מתחרים ועושה עבודת סקר שוק נהדרת, בטח שאתם לא רוצים להיות אלה שמתפספסים לו ובמקומכם הוא יצרוך את המתחרים שלכם, אתם חייבים להיות שם בשביל לא לאבד את הלקוחות!
3. תשדרו אמינות
הגולשים/ הצרכנים מקבלים את רוב הרושם והאינדיקציה עליכם דרך האתר, כשהאתר מאופיין ומעוצב בצורה נכונה לצרכי הלקוח, אתר שמציג את הפתרון האמיתי שאתם נותנים לכאב / לצורך של הלקוח, הלקוח מתחבר, יוצר אימון בנותן השירות (באתר), ורוב הסיכויים שהוא יקח את השירות שלכם / יירכש את המוצר שלכם, ותרוויחו לקוח פוטנציאלי, שיחזור לרכוש ואף ימליץ עליכם לכל הסובבים אותו.
4. תחסכו הרבה זמן – (זמן = כסף)
אתם מכירים את הסצנה הזאת,
הוא רוצה לראות עבודות שעשית? שירותים שאתה נותן? מוצרים שאתה מוכר…
ואז זה מתחיל…
אתה שולח לו דוגמאות מהגלריה של הפון,
ואז הוא מבקש לראות עוד סגנונות / מוצרים אחרים,
אתה מבזבז עוד זמן בחיפושים אחרי התמונה המסוימת שצילמת לפני לפני…
וגם אותה אתה שולח בתקווה שזה יגמר פה… ותצליח לסגור אתו עסקה.
אז תבין כמה זמן אתה מבזבז שאתה יכול לחסוך אותו בשליחת לינק אחד,
אתה יכולה להציג את עצמך ואת הפרוייקטים / השירותים שלך בצורה:
מרוכזת, מסודרת, מזמינה ומקצועית
תצליח לספק לקהל היעד שלך את הצרכים שלהם בצורה חווייתית ונוחה
אתה תשדר הרבה יותר רצינות ומקצועיות בתחום ו..בהרבה פחות זמן וכאב ראש!
והכי חשוב תצליחי למכור יותר.
5. בכלל ההשקעה על אתר הרבה יותר זולה מהפרסום הישן
הפרסום לפרינט – מודעות בעיתון / מקומון וכו' במצטבר של תקופה לא ארוכה המחיר יוצא מופקע,
הרבה יותר זול, פשוט, קל ומתקדם להשקיע את הכסף על אתר נכון ומקצועי לעסק שלך.
6. העסק יעבוד יותר שעות – מבלי לעבוד שעות נוספות
היתרון המשמעותי והגדול באתר לעסק, זה שהוא זמין 24 שעות ביממה, לעומת העסק שלך שפעיל בממוצע 8 שעות,
אתה יוצר לידים, מכירות, כניסה של לקוחות פוטנציאלים לאתר בכל שעות היום והלילה – (לפי נתוני גוגל אנליטיקס אנו מוצאים גולשים רבים שדווקא בשעות הערב / לילה גולשים באתרים…),
כך שאתה מרוויח עסק פעיל 24 שעות, מבלי להשקיע מעצמך שעות עבודה נוספות.
7. מקפצה אמיתית למותג שלכם (לעסק שלכם, לכם!)
תדמיינו מסע לקוח (אפילו את עצמך כשאתה מחפש צורך מסוים בגוגל),
אתה מחפש שירות / מוצר מסוים, אתה נחשף וגולש בעשרות אתרים כדי לקבל מידע, אינדיקציה על המוצר או השירות שאתה מחפש,
אז בואו, אתם בטוח מזדהים עם זה,
לכל מוצר או שירות יש עשרות הצעות / אתרים שמציגות את השירות או המוצר,
רובם לא מספקים אותכם לגמריי,
אתם יודעים למה?
בגלל שהם לא עונים על הצורך הרגשי שלכם לאותו שירות או מוצר שאתם זקוקים לו,
הרבה יותר ימשוך אתכם אתר שיציג לכם את המסר בצורה של – מה יפיק לכם השירות איזה עונג תקבלו ממנו, לדוג': אתר לקוסמטיקאית ידבר אליכם יותר מסר של: לגרום לכם להרגיש צעירים שוב, מאשר מסר של: לטפל בעור הפנים.
כשאתר נבנה עם אפיון, עיצוב, אסטרטגיה נכונה ומדויקת בדיוק לקהל היעד שלכם, מה רוצים לשמוע ומה פחות.. והכל מוגש בצורה הכי אסתטית, נוחה ומדברת לרגש הלקוח וצרכיו,
אתם תגרמו לו להתחבר אליכם, לשדר לו שאתם הכי מקצוענים, הכי מבינים מה הוא צריך,
פשוט מותג מנצח!
אז תכל'ס,
אתר שמעוצב ומאופיין נכון יגרום לכם להגדיל מכירות, להפוך למותג מנצח, להניב יותר בפחות השקעה.
אם אתם בשלבי תכנון לבניית אתר לעסק שלכם, תוכלו לקבוע אתנו פגישת ייעוץ בחינם – בשווי 650 ש"ח