האתגרים של בעלי אתרים חדשים

מזל טוב על האתר החדש – אז יש לכם אתר ואז… ואז מתחיל שלב השיווק!
חייבים לדעת שבשביל להגדיל מכירות אתה חייב לשווק את האתר שלך כמה שיותר, זה כמו שאם תפתח חנות חדשה ותרצה שיגיעו אליה, אתה תפרסם בעיתון או בכל צורה אחרת עם הכתובת של החנות, מה אתה מוכר וכו', בדיוק אותו הדבר באתר  – אתה תצתרך לשווק אותו כדי להביא לקוחות חדשים / פוטנציאלים לאתר שלך – שזה השירות שאתה מספק.
איך משווקים את האתר?
אז אני יספר לכם משהו שאולי אתם יודעים או לא?! אבל זה תמיד כיף לדעת 🙂 ברגע שהאתר החדש שלכם גמור הוא אוטומטית נכנס לרשת החיפוש של גוגל – שזה אומר שמי שמחפש אתכם יגיע לאתר שלכם, לדוגמא יחפשו: יעקב פרידמן רואה חשבון – התוצאה הראשונה לרוב תהיה האתר של יעקב פרידמן רואה החשבון, אבל אם יחפשו רק רואה חשבון בלי שם ספציפי ומדוייק אז סביר להניח שגוגל לא יציג את האתר של יעקב פרידמן, ולמה לא?
כי יש הרבה אתרים של רואה חשבון שהם הרבה יותר ישנים וותיקים מהאתר החדש של יעקב פרידמן,
גוגל מציג בצורה האורגנית שלו קודם כל אתרים:
* שיש להם כמות כניסות גבוהה
* אתרים שיותר זמן נמצאים ברשת החיפוש
*  אתרים שהתוכן שלהם איכותי והכי רלוונטי לחיפוש הגולש  ועוד…
אז אם יש לך אתר חדש ואתה כן רוצה להופיע ראשון אז הנה כמה דרכים לשיווק:
1. נתחיל בזול והפשוט קודם כל תשווק את האתר שלך בעצמך – תשלח לכמה שיותר חברים, תשתף את הקישור של האתר כמה שיותר כדי שהוא יצבור הרבה כניסות.
2. קידום אורגני- יש חברות רבות שמתעסקות בקידום האתר בצורה אורגנית, תוכן רלוונטי, הגדרות באתר ועוד (נרחיב על זה בפוסט נפרד), מה שגורם לאתר שלך להיות בנוי בצורה שגוגל מאד אוהב אז סביר להניח שהוא יציג אותך בין התוצאות הראשונות – חשוב לציין שקידום אורגני זהו תהליך יחסית ארוך, אז אם אתה רוצה משהו מיידי  שהאתר שלך יהיה בתוצאות הראשונות בלי השקעה של הרבה זמן וכסף בקידום האורגני יש את הקידום הממומן.
3. .קידום ממומן ברשת החיפוש – הקידום הממומן גורם לאתר שלך מהר מאד להיות בתוצאות הראשונות ע"י בניית קמפיין נכון בגוגל אדס  הקמפיין נבנה ע"י מקדם PPC והתשלום על קמפיין כזה זה למקדם וכן לגוגל, העלויות משתנות מתחום לתחום.
4. קידום ממומן ב-Meta (פייסבוק) – ישנם עסקים שכלי השיווק של Meta יותר מתאים להם, הפרסום ב- Meta הוא פרסום דוחף, לעומת רשת החיפוש שזה אנשים שמחפשים וזה מופיע להם, בMeta זה מודעות המוצגות להם גם בלי שחיפשו, כמובן שיש הרבה הגדרות בקמפיין שגורמים למודעות להופיע רק לקהל יעד מסוים לפי מה שנגדיר.
לסיכומו של עניין בשביל למכור יותר, בשביל חשיפה גדולה יותר יש לדאוג לשווק את האתר.