יש מיליוני אתרים פעילים באוויר, למה שגוגל יחליט להציג דווקא את האתר שלך? איך גוגל יאהב את האתר שלך?
אז בואו נבין,
גוגל אוהב אתרים שיש להם מספיק רלוונטיות לחיפוש הגולש, אתרים עם הרבה תוכן באותו תחום.
לצורך הדוגמא גולש שמחפש ברשת החיפוש תוכן הקשור למשכנתא, ריביות במשכנתא, ייעוץ למשכנתא וכו',
אז גוגל יציג לגולש אתרים שיש להם מספיק תוכן רלוונטי באתר שמדבר ועוסק בתחום המשכנתא, הפיננסיות וכו'.
איך נגרום לגוגל להבין שהתוכן שלנו עוסק בתחום?
בתהליך בניית האתר יש לשים לב כשמזינים את התוכן ליצור הררכיית כותרות נכונה, כי לפי זה גוגל מבין רלוונטיות.
מה זה היררכיית כותרות ואיך מגדירים את זה?
בעת הזנת התוכן באתר, מערכת ניהול האתר וורדפרס / אלמנטור, נותנת לנו אפשרות להגדיר כותרות לפי דרגת הרלוונטיות שלהם, הגדרת כותרות לפי H1,H2, H3 וכו'
שלמעשה ה- H1 הכותרת הראשית, ו- H3 ,H2 וכו' הן הכותרות המשניות לתוכן שאנו מציגים.
חשוב מאד שהכותרות שלנו יהיו מה שאנשים מחפשים ברשת החיפוש של גוגל.
איך נדע מה אנשים מחפשים בגוגל?
יש כמה דרכים לבדוק את זה:
1. הדרך הפשוטה ביותר זה ללכת לחיפוש בגוגל ולהתחיל לכתוב טקסט מסוים שאנו רוצים להציג באתר שלנו, לרוב גוגל משלים לנו את הטקסט לפי מה אנשים כבר חיפשו, ומומלץ מאד להשתמש בטקסט זה לאתר שלנו.
כי זה תכל'ס מה שהגולשים מחפשים.
2. הכלי לתכנון מילות מפתח של גוגל – (דורש חשבון גוגל)
3. כלי חיפוש שהם בתשלום כגון Ahrefs, Semrush ועוד.
גוגל אוהב אתרים בטוחים
הכוונה אתרים שבטוחים לגולש, כמה דברים יכולים לגרום לגוגל להבין שהאתר שלנו בטוח,
קודם כל שהאתר יהיה עם נגישות אתר (במאמר אחר הרחבנו על זה),
דבר נוסף וחשוב, האתר צריך להיות רספונסיבי – הכוונה מותאם ויזואלית גם למובייל / טאבלט וכו'..
לכם כשאתם בונים אתר, שימו לב שבונה האתרים דואג שהאתר יהיה רספונסיבי.
אתר מהיר
גוגל אוהב אתרים מהירים (לא יותר מ – 3 שניות לטעינת האתר),
מה יגרום לאתר שלכם להיות מהיר:
1. אחסון חזק ואיכותי יגרום לאתר שלכם להיות מהיר
2. בניה נכונה של האתר
3. התקנת תוספי מהירות
4. הקטנת תמונות לפי העלאתן לאתר.
תוכלו לבדוק את מהירות האתר שלכם באתרים הבאים:
Page Speed וכן כלי נוסף כגון GT Metrix ואחרים.
אם אתם בשלבי תכנון לבניית אתר לעסק שלכם, כדאי לכם לבנות אותו נכון,
תוכלו לקבוע איתנו פגישת ייעוץ בחינם – בשווי 650 ש"ח